دیگ روغن داغ افقی  | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ افقی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ روغن داغ افقی نوعی دیگ صنعتی است که در آن، روغن به عنوان ماده حرارتی برای انتقال حرارت به محصولات یا فرآیندها استفاده می شود. در دیگ روغن داغ افقی، روغن در یک مخزن قرار دارد که بسته به نیاز، می تواند به صورت همزمان یا به صورت مرحله‌ای به چندین نقطه از دیگ تزریق شود.


در دیگ روغن داغ افقی، سوخت برای گرم کردن روغن به یک بخشی به نام بخش احتراقی وارد می شود. سپس در داخل بخش احتراقی، سوخت در حضور هوا سوخته و حرارت تولید می کند که سپس به روغن منتقل می شود. حرارت به وسیله روغن در داخل دیگ انتقال داده شده و در نتیجه، مواد موجود در دیگ گرم شده و فرآیند تولید یا پخت و پز انجام می شود.

دیگ روغن داغ افقی برای استفاده در صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی، پتروشیمی، غذایی و غیره مناسب است. از مزایای استفاده از این دیگ می توان به کارایی بالا، کنترل دما و فشار بهتر و همچنین عملکرد پایدار در دماهای بالا اشاره کرد.

دیگ روغن داغ افقی : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- کاتالوگ دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ برقی- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ افقی- کاربرد دیگ روغن داغ- قیمت روغن بویلر- طرز کار بویلر روغن داغ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ روغن داغ باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

دیگ روغن داغ افقی - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ روغن داغ در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- کاتالوگ دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ برقی- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ افقی- کاربرد دیگ روغن داغ- قیمت روغن بویلر- طرز کار بویلر روغن داغ با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ روغن داغ را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ روغن داغ افقی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ روغن داغ لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ روغن داغ چیست؟

دیگ روغن داغ یا بویلر روغن داغ (thermal oil heater boiler) اغلب در مواقعی که نیاز به حرارت بالا باشد مورد استفاده قرار می گیرد. طرز کار و نگهداری دیگ روغن داغ تقریباً ارزان تر از دیگهای بخار و آب است. برای استفاده در مواردی که نیاز به دمای زیاد می باشد، کارکرد دیگ بخار و دیگ آبگرم ، خطرناک تر و گران تر از دیگ روغن داغ است.

عملکرد دیگ روغن داغ به این صورت است که حرارت از احتراق مشعل به روغن های مخصوص حرارتی منتقل می شود و به محل مورد نظر انتقال داده می شود. دیگ روغن داغ افقی - یک دیگ روغن داغ از طریق یک سیم مارپیچ مایعی (روغن داغ حرارتی)  از طریق سیستم روغن داغ پمپ می شود گرم می کند و برخلاف دیگ بخار یا دیگ آبگرم ، این فرآیند گرمایش فشار زیادی به سیستم وارد نمی کند.

سیستم های روغن داغ نسبت به سیستم های جوشاندن آب دارای ایمنی بالاتری هستند. از طرف دیگر مزایای قابل توجه سیستم های روغن داغ، عدم خوردگی، رسوبات آهک در مقایسه با دیگ بخار یا دیگ آبگرم بسیار کمتر است بنابراین هزینه های نگهداری دیگ بخار و دیگ آبگرم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. از دیگ روغن داغ برای دستیابی به دمای بالا در فشار کار پایین استفاده می شود و درجه حرارت دیگ روغن داغ بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد است.

دیگ روغن داغ افقی  | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 انواع طراحی دیگ روغن داغ :

ساخت دیگ روغن داغ در دو نوع افقی و عمودی می باشد و برای بالابردن کارایی بیشتر در مدل های تک پاس و ۲ پاس و ۳ پاس حرارتی طراحی می شود.

دیگ روغن داغ عمودی :

دیگ روغن داغ عمودی (دیگ روغن داغ ایستاده ) یکی از طرح های پیاده سازی برای بویلر روغن داغ می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است. در یک دیگ روغن داغ عمودی ساختمان مکانیکی بویلر بصورت ایستاده یا قائم طراحی می گردد و کوئل ها بصورت عمودی داخل بویلر نصب می گردد.

امتیازات ویژه دیگ روغن داغ عمودی

۱. به دلیل ویژگی بالا رَوی هوای داغ، حرارت داغ بویلر ماندگاری بیشتری دارد.

۲-سیرکوله و گردش روغن داغ داخل کوئل ها به دلیل گرانش زمین بهتر انجام می شود.

۳- به علت عمودی بودن، تخلیه روغن داغ بسیار سریع تر انجام می گردد.

۴- دیگ روغن داغ عمودی برای جای گیری در محیط های که محدودیت طولی دارند، بسیار مناسب می باشد.

طرح دیگ روغن داغ افقی:

این بویلر یا هیتر روغن بسیار رایج تر از طرح عمودی می باشد و از ویژگی های این طرح ، سهولت استفاده و اپراتوری آسان می باشد. هرکدام از دیگ های روغن داغ متناسب با ظرفیت و نیاز کارخانه مورد نظر طراحی و تولید می شوند که هرکدام از آنها به نسبت خود مزایا و معایبی دارند. دیگ روغن داغ افقی - معمولا دیگ های روغن داغ عمودی در ظرفیت های پایین یا به دلیل محدودیت فضا استفاده می شود ولی دیگ های روغن داغ افقی دارای راندمان بالاتری هستند.

ویژگی دیگ روغن داغ افقی

سهولت استفاده

در طرح افقی دسترسی به قسمت های مختلف بویلر ساده می باشد.نصب راحت تر انواع مشعل و امکان باز و بست آسان درب بویلر را می توان ذکرکرد.

تعمیرات و بازرسی راحت

به دلیل دسترسی راحت تر به اجزای مختلف این نوع دیگ، تعمیر و بازرسی قسمتهای مختلف آن نیز بسیار ساده انجام می شود.

باز و بسته شدن راحت تر درهای بویلر

به دلیل افقی بودن باز و بسته شدن درهای آن راحت تر است.

بالا بودن راندمان حرارتی افقی نسبت به عمودی

بویلر روغن داغ افقی در مقایسه با بویلر روغن داغ عمودی راندمان حرارتی بالاتر و در نتیجه مصرف سوخت کمتری دارد.

دیگ روغن داغ افقی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ روغن داغ افقی – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت دیگ روغن داغ دست دوم- کاتالوگ دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ برقی- مشخصات فنی دیگ روغن داغ- دیگ روغن داغ افقی- کاربرد دیگ روغن داغ- قیمت روغن بویلر- طرز کار بویلر روغن داغ پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ روغن داغ افقی – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.